Ik heb schade en kan mijn auto niet missen, wat moet ik doen?
Geen probleem want bij Oostendorp Autoschade bieden wij je mobiliteitsgarantie! Hierdoor kun je altijd rekenen op passend vervangend vervoer.
Hoe meld ik autoschade?
Je meldt altijd jouw autoschade eerst bij je verzekeraar of leasemaatschappij. Daarna meldt je de autoschade online bij Oostendorp Autoschade. Natuurlijk ben je ook van harte welkom bij een van onze vestigingen in Den Bosch, Oss, Nijmegen en Uden of je kunt telefonisch contact opnemen met ons.
Hoe moet ik mijn schade verhalen?
Dit hangt af van je verzekering en de schuldvraag bij het ongeluk. Je kunt ook uw specifieke situatie aan ons uitleggen, de medewerkers van Oostendorp Autoschade helpen je graag.
Mijn auto is total loss, wat betekent dit?
De auto is onherstelbaar beschadigd. Dit wordt ‘technisch total loss’ genoemd. De herstelkosten bedragen meer dan de waarde van het voertuig: dit heet ‘economisch total loss.
Wat kan het Waarborgfonds Motorverkeer voor mij betekenen?
Het Waarborgfonds Motorverkeer keert schade uit aan motorvoertuigen als deze veroorzaakt is door een ander, onbekend motorvoertuig. Om voor een uitkering in aanmerking te komen, gelden enkele voorwaarden: je moet altijd aangifte doen bij de politie. Het moet onomstotelijk vaststaan dat de schade aan jouw auto door een ander motorvoertuig is veroorzaakt. Je moet getuigenverklaringen kunnen overleggen.
Zit er garantie op de gerepareerde schade?
Oostendorp Autoschade biedt het FOCWA-garantiebewijs waarmee je verzekerd bent van 4 jaar garantie op de herstelde schade. Daarnaast wordt de eventuele fabrieksgarantie volledig overgenomen. Op lak heb je zelfs 6 jaar garantie.
Mijn auto is gerepareerd. Kan deze meteen door de wasstraat?
Wij leveren je auto altijd gewassen af. Daarna kunt u het beste minimaal 2 tot 3 dagen wachten voordat je jouw auto wast in een wasstraat.